Vračilo izdelkov

1. PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE

Kot kupec spletne trgovine Maiook imate pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga pisno sporočite na elektronski naslov narocila@maiook.si, da odstopate od pogodbe, ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. 

Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok teči z dnem, ko kupec:
- pridobi dejansko posest nad blagom,
- pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih potrošnik naroči v enem naročilu,
- pridobi dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov,
- pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.
 
Če kupec odstopi od pogodbe po prejemu blaga, ga vrne podjetju najkasneje v 14-ih dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Šteje se, da je kupec pravočasno vrnil blago, če ga je poslal pred iztekom 14-dnevnega roka za vračilo.

Kupljene izdelke je potrebno vrniti prodajalcu nepoškodovane, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.
Kot kupec smete opraviti pregled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Vsako preizkušanje blaga, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo blaga. S tem izgubite pravico do odstopa od pogodbe.

Kot kupec nimate pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah katerih predmet je blago:
- ki je bilo izdelano po vaših natančnih navodilih, ki je bilo prilagojeno vašim osebnim potrebam,
- ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov,
- pri opravljanju storitev, če smo pogodbo v celoti izpolnili ter se je opravljanje storitve začelo 
- na podlagi kupčevega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe.


2. STROŠEK ODSTOPA OD POGODBE IN VRAČILO KUPNINE 

Edini strošek, ki kupca bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (strošek pošiljanja oziroma strošek dostavne službe).
Za vrnjene izdelke prodajalec kupcu takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek oziroma koriščeni darilni bon, morebitne koriščene promocijske kode in drugi popusti pa se kupcu ne vrnejo. Vračilo prejetih plačil lahko prodajalec zadrži do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. Vračilo vplačanega zneska se kupcu vrne z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Koriščeni darilni bon prodajalec vrne v obliki dobropisa. 
 

3. POŠKODOVANE POŠILJKE

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.


4. VRAČILO IZDELKOV

Pred vračilom blaga me nujno kontaktirajte na narocila@maiook.si.
Pri vračilu izdelku, ki ga želite vrniti priložite kopijo računa in izpolnjen obrazec za vračilo izdelkov.

Vse skupaj zapakirajte v embalažo primerno za transport. Paket naslovite na Maiook, Maja Zurovac s.p., Triglavska ulica 17, 4000 Kranj.
Priporočam, da pošiljko pošljete priporočeno. Strošek pošiljanja vedno krijete sami. Pošiljke z odkupnino ne bom sprejela.
O statusu odstopa od pogodbe vas obvestim v najkrajšem možnem roku pisno na vaš e-naslov.

Če imate kakršnakoli vprašanja me kontaktirajte na: info@maiook.si