Pogoji poslovanja
PODATKI O PODJETJU
Maiook, Maja Zurovac s.p.
Triglavska ulica 17, 4000 Kranj
Matična številka: 6132383000
ID za DDV: SI72196734
TRR: SI56 10100-0051985884, odprt pri Banka Koper d.d.
SKD: C15.120 - Proizvodnja potovalne galanterije, sedlarskih in jermenarskih izdelkov
Vpis v poslovni register RS: dne 19.3.2012, izpostava Kranj, pod zaporedno št. 316-05-01190-2012/2
Kontakt: info@maiook.si
SPLOŠNO
S temi Splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje spletne trgovine, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med ponudnikom in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine.
Lastnik in skrbnik spletne trgovine maiook.si in z njo povezanih dejavnosti je Maiook, oblikovanje in proizvodnja modnih dodatkov, Maja Zurovac s.p., Triglavska ulica 17, 4000 Kranj, matična številka: 6132383000, ID za DDV: SI72196734, email naslov: maja@maiook.si
Spletna trgovina gostuje na strežnikih podjetja Shopify.
Splošni pogoji spletne trgovine maiook.si so sestavljeni v skladu z: Zakonom o varstvu potrošnikov - ZVPot, Obligacijskim zakonikom - OZ, Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu - ZEPT, Zakonom o varstvu osebnih podatkov - ZVOP-1, Zakonom o elektronskih komunikacijah - ZEKom – 1 ter na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Splošni pogoji veljajo za celotno spletno mesto. Poleg teh splošnih pogojev lahko za določene dele spletnega mesta, podstrani ali za določene uporabnike veljajo še posebni pogoji ali pravna obvestila.
Uporabnika zavezujejo Splošni pogoji, ki veljajo v času uporabe in nakupa na spletnem mestu maiook.si
Z uporabo spletnega mesta potrjujete, da sprejemate te splošne pogoje in se strinjate z vsemi njihovimi določbami ter da ste seznanjeni s Politiko varovanja osebnih podatkov in zasebnosti.
Splošni pogoji se lahko kadar koli spremenijo ali dopolnijo brez vnaprejšnjega opozorila ali obvestila. Z uporabo spletnega mesta pod spremenjenimi pogoji potrjujete, da soglašate s spremembami.
CENE + NAČINI PLAČILA
Spletna cena velja za vse uporabnike spletne trgovine. Na spletno ceno so možni pribitki, glede na izbrani način plačila.
Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih (€) in vsebujejo DDV, razen če je izrecno navedeno drugače. Sem davčna zavezanka: SI72196734. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave. Stroški pakiranja in dostave vsebujejo DDV. Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne trgovine.
Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila in veljajo le do njihove vsakokratne spremembe. V izjemnih primerih se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru vas bomo o tem obvestili in vam omogočili odstop od nakupa ali zamenjavo izdelka.
Nakup izdelkov lahko opravite z naslednjimi plačilimi sredstvi:
- preko PayPal sistema
- s plačilnimi karticami Visa, Mastercard, AMEX
- po predračunu
- preko ApplePay
NAROČILO + POSTOPEK NAKUPA
Za natančen opis postopka nakupa kliknite tukaj
Sprejem, potrditev in odprema naročila
Po oddaji naročila prejmete po elektronski pošti obvestilo, da je naročilo sprejeto. V roku 8 ur od prejema tega obvestila imate možnost preklicati naročilo. Razen možnosti preklica po oddaji naročila vsebine naročila ne morete spreminjati.
Če naročila ne prekličete, je kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem sklenjena. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksni in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
V roku 3 - 7 delovnih dni naročene izdelke pripravim, odpošljem in vas o tem po elektronski pošti obvestim.
V primeru, da naročila ne morem izvesti si pridržujem pravico do zavrnitve naročila.
Vklopi razum, zahtevaj račun.
Račun z razčlenjenimi stroški v pisni obliki prejmete po pošti skupaj z blagom. Kupoprodajna pogodba in ostala dokumentacija je v elektronski obliki shranjena na našem strežniku in vam je dostopna v vsakem trenutku v vašem uporabniškem profilu ter je posredovana na vaš email naslov. Vsa dokumentacija se hrani na sedežu podjetja v elektronski in/ali papirnati obliki v skladu z veljavno zakonodajo.
PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA + VRAČILO IZDELKOV
1. PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE
Kot kupec spletne trgovine Maiook imate pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga pisno sporočite na elektronski naslov narocila@maiook.si, da odstopate od pogodbe, ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok teči z dnem, ko kupec:
- pridobi dejansko posest nad blagom,
- pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih potrošnik naroči v enem naročilu,
- pridobi dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov,
- pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.
Če kupec odstopi od pogodbe po prejemu blaga, ga vrne podjetju najkasneje v 14-ih dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Šteje se, da je kupec pravočasno vrnil blago, če ga je poslal pred iztekom 14-dnevnega roka za vračilo.
Kot kupec nimate pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah katerih predmet je blago:
- ki je bilo izdelano po vaših natančnih navodilih, ki je bilo prilagojeno vašim osebnim potrebam,
- ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov,
- pri opravljanju storitev, če smo pogodbo v celoti izpolnili ter se je opravljanje storitve začelo
- na podlagi kupčevega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
2. STROŠEK ODSTOPA OD POGODBE IN VRAČILO KUPNINE
Edini strošek, ki kupca bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (strošek pošiljanja oziroma strošek dostavne službe).
Za vrnjene izdelke prodajalec kupcu takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek oziroma koriščeni darilni bon, morebitne koriščene promocijske kode in drugi popusti pa se kupcu ne vrnejo. Vračilo prejetih plačil lahko prodajalec zadrži do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. Vračilo vplačanega zneska se kupcu vrne z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Koriščeni darilni bon prodajalec vrne v obliki dobropisa.
3. POŠKODOVANE POŠILJKE
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, slikajte pošiljko in me nemudoma kontaktirajte.
4. VRAČILO IZDELKOV
Pred vračilom blaga me nujno kontaktirajte na narocila@maiook.si.
Pri vračilu izdelku, ki ga želite vrniti priložite kopijo računa in izpolnjen obrazec za vračilo izdelkov.
Vse skupaj zapakirajte v embalažo primerno za transport. Paket naslovite na Maiook, Maja Zurovac s.p., Triglavska ulica 17, 4000 Kranj.
Priporočam, da pošiljko pošljete priporočeno. Strošek pošiljanja vedno krijete sami. Pošiljke z odkupnino ne bom sprejela.
O statusu odstopa od pogodbe vas obvestim v najkrajšem možnem roku pisno na vaš e-naslov.
Če imate kakršnakoli vprašanja me kontaktirajte na: info@maiook.si
STVARNA NAPAKA + ODGOVORNOST
Ponudnik odgovarja za stvarne napake izdelkov.
Primeri stvarne napake:
- izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
- izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
- izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
- je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, ki je bil predstavljen.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnih koli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Svoje pravice iz naslova stvarne napake lahko uveljavljate tako, da nas preko email naslova info@maiook.si o napaki obvestite v roku dveh mesecev od dneva, ko ste odkrili napako. V obvestilu o napaki morate napako natančno opisati in nam omogočiti, da stvar pregledamo. Če ste nas o napaki pravilno obvestili, imate pravico zahtevati:
- odpravo napake – popravilo izdelka
- vračilo kupnine v sorazmerju z napako
- zamenjavo blaga
- vračilo celotne kupnine.
Za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena ne odgovarjamo. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku 6 mesecev od izročitve.
V primeru, da je zahtevek za uveljavljanje stvarne napake upravičen, najkasneje v 5-ih delovnih dneh ugodimo vašemu zahtevku in vas o tem pisno obvestimo.
DOSTAVA
Naročeni izdelki bodo odposlani v roku 3 - 7 delovnih dneh. Vse pošiljke bodo poslane priporočeno s Pošto Slovenije. Pridržujemo si pravico izbrati drugo dostavno službo, če bomo s tem lahko naročilo izpolnili učinkoviteje.
Osebni prevzem izdelkov na sedežu podjetja NI mogoč.
DARILNI BONI
Darilni bon se lahko vnovči ob nakupu v spletni trgovinici www.maiook.si tako, da se v košarici vpiše kodo, ki ste jo na vaš email naslov prejeli ob nakupu kartice. V kolikor znesek na darilnem bonu presega znesek nakupa, bomo razliko upoštevali pri naslednjem nakupu uporabnika. Če bo znesek bona manjši kot znesek nakupa, vas bo sistem opozoril da izberete način plačila za razliko.
Če kupujete kartico za nekoga drugega mu email s kartico preprosto pošljite.
Darilnega bona ni mogoče zamenjati z gotovino. V kolikor je znesek nakupa nižji od zneska na darilnem bonu razlike ne vračamo v gotovini.
VARNOST
Za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil uporabljamo ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva. V te namene uporabljamo 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.
Za varnost ste odgovorni tudi uporabniki sam, in sicer tako, da poskrbite za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika.
POLITIKA VARSTVA OSEBNIH PODATKOV
Z uporabo te spletne strani se strinjate, da za namene poslovanja in komuniciranja zbiramo in drugače obdelujemo vaše osebne podatke.
Vsakršna obdelava osebnih podatkov bo izvedena v skladu z določbami Politike varstva osebnih podatkov, ki ureja področje varstva osebnih podatkov in je del teh Splošnih pogojev.
ODGOVORNOST
Glede delovanja ali dostopnosti spletnega mesta ne prevzemamo nobenega jamstva in ne odgovarjamo za morebitno škodo, ki bi nastala uporabniku, ker spletno mesto ni bilo dostopno ali ni delovalo ali ni delovalo pravilno.
KOMUNIKACIJA
Vaš email naslov bomo uporabljali le za namen obveščanja o statusu prejetega naročila. Za potrebe posredovanja oglasnih sporočil bomo vaš email naslov uporabili le, če se boste s tem izrecno strinjali. Vašo telefonsko številko bomo uporabili le za potrebe dostave.
PRAVICA DO IZBRISA UPORABNIŠKEGA RAČUNA
Kadar koli lahko brez navedbe razloga zahtevate, da se vaš uporabniški račun izbriše. To storite tako, da zahtevo naslovite na info@maiook.si, in v njej navedete elektronski naslov, na katerega se nanaša uporabniški račun.
V primeru neustrezne poslovne prakse si pridružujemo pravico do izbrisa uporabniškega računa.
POTRDILO O SKLENJENI POGODBI
Maiook, Maja Zurovac s.p. hrani vsa besedila pogodbe (račune, predračune), ki so dostopni tudi potrošniku. Vsi registrirani kupci v spletni trgovini maiook.si imajo dostop do zgodovine naročil še preden se blago odpošlje. Vsi kupci lahko dostopajo do potrdila o sklenjeni pogodbi (računa) pred dostavo naročenega blaga tako, da me kontaktirajo preko emaila na info@maiook.si – račun vam pošljem po želenem komunikacijskem kanalu.
Obračunski podatki in z njimi povezani kontaktni podatki o posameznikih se lahko za namen izpolnjevanja pogodbenih obveznosti hranijo do popolnega plačila storitve oziroma najdlje do poteka zastaralnih rokov v zvezi s posamezno terjatvijo, ki lahko po zakonu znaša od enega do petih let. Računi (sklenjene pogodbe) se hranijo še 10 let po poteku leta, na katerega se račun nanaša v skladu z zakonom, ki ureja davek na dodano vrednost.
AVTORSKE PRAVICE
Spletna trgovina maiook.si in vse objavljene vsebine so zaščitene z Zakonom o avtorskih pravicah, tako da jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodno pridobljenega soglasja oz. dovoljenja lastnika.
Uporabnikom je dovoljeno uporabljati objavljene vsebine samo v osebne namene. Prepovedano je vsakršno drugo razpolaganje z vsebino, ki zajema spreminjanje, kopiranje, objavljanje katerekoli vsebine v celoti ali delno na drugih mestih, razen če smo vam to izrecno dovolili v pisni obliki.
IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
Podjetje Maiook, Maja Zurovac s.p. skladno z določbami relevantne zakonodaje ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošnikih sporov, ki bi jih potrošnik lahko sprožil v skladu z veljavnim Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15).
Podjetje Maiook, Maja Zurovac s.p. kot ponudnik blaga in storitev, ki se med drugim ukvarja tudi s spletno trgovino na območju RS, skladno z določbami relevantne zakonodaje objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi tukaj.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter sprememb Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Ti splošni pogoji poslovanja imajo zaporedno številko 2.0 in veljajo od 03.02.2021.
Splošni pogoji se lahko kadar koli spremenijo ali dopolnijo brez vnaprejšnjega opozorila ali obvestila. Z uporabo spletnega mesta pod spremenjenimi pogoji potrjujete, da soglašate s spremembami.